Brev:
Vil ikke ligge for sig selv - 4 mdr.
9. november 2008
Alder:
4 mdr.
Vil ikke ligge for sig selv - 4 mdr.
Hej Helen.
Så er jeg lige på banen igen :-)
Min søn på 18 uger vil bare ikke ligge selv og lege, han vil kun være på arm. Han har aldrig været super god til at ligge længe, men 15 min har han da kunne ligge selv. Nu begynder han at brokke sig efter 2 min. Han er altid i samme rum som mig og jeg prøver at snakke og nynne så han kan høre mig- men han vil ikke.
Har du en ide om hvorfor og hvad jeg kan gøre??
Kærlig hilsen
Henriette