Brev:
Letmælk - hvor vigtigt er det?
9. november 2008
Alder:
13 mdr.
Letmælk - hvor vigtigt er det?
Hej Helen.
Vores datter på 13 mdr. får letmælk til hovedmåltiderne samt grød morgen og inden sengetid lavet på letmælk. Vi andre i familien drikker minimælk (far, mor og storebror på 5 år).
Mit spørgsmål er ganske kort: er det ok at vores datter en gang imellem får minimælk (hvis vi f.eks. er løbet tør for letmælk) eller er det meget vigtigt, at det altid er letmælk? Ville det være ok at tilsætte grøden en smørklat hvis den er lavet på minimælk for på den måde at give hende det ekstra fedtstof?