Brev:
Vågner meget tidligt - 9 mdr.
17. november 2008
Alder:
9 mdr.
Vågner meget tidligt - 9 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu 9 mdr gammel, og har altid sovet igennem om natten.. sov ca fra kl 19 og til 5.30...
De sidste uger har hun sovet lidt uroligt om natten, men det tror jeg er pga af tænder.. men mit problem er at hun vågner mellem 4 og 4.30, hvilket jeg synes er MEGET tidligt, når man også snart skal til at på arbejde...
Hun bliver lagt om aftenen ved 19-19.30 tiden uden problemer og sover hele natten, men vågner der meget meget tidligt.
Hun bliver så lagt ud i barnevognen igen ved 6-6.30 tiden og sover gerne til kl 9-9.30....
2. lur tager hun fra ved 13-13.30 tiden til kl 15.30 ca.
Hun er ellers glad og tilfreds, spiser som hun skal (vil ikke have flaske mere) men får grød, mos, rugbrød, grøntsagsmos med noget kød i.. og hun er godt fyldt op når hun bliver lagt til natten.
Jeg har prøvet at rykke sengetiden til kl 20, men uden nogen virkning i den anden ende..
Har du nogle gode ideer, forslag eller en ide´om hvad det kan være....
Det hele ændrede sig da vi skulle sætte urene tilbage til vintertid....
Desuden er hun begyndt nogle gange at vågne om natten og skrige, som om nogen har slået hende, og når jeg giver hende sutten og går fra hende, bliver hun ulykkelig.... har sådan nogle små nogle maridt????
Med venlig hilsen
Mille