Brev:
Hvilken komælk skal jeg vælge?
17. november 2008
Alder:
4 mdr.
Hvilken komælk skal jeg vælge?
Kære Helen
Tak for din forklaring på forskellen mellem mme og komælk.
Hvilken komælk skal jeg så vælge når han må få det? og hvornår må jeg bruge komælk?
Kærlig hilsen
Lea