Brev:
Søvn m.m
17. november 2008
Alder:
17 mdr.
Søvn m.m
Hej Helen
Tak for dit svar sidste gang jeg skrev!
Milas går nu og øver sig allerede i at løbe :o) Så det gik meget hurtigt fra sidst jeg skrev!
Milas får nu ikke sin flaske om natten! Det har været en kamp, og ikke en sjov en af slagsen! :o(
Milas falder rigtig hurtig i søvn om aften, sover altid omkring 19.30-20-30. Han sover rigtig godt og roligt indtil kl. 23.00-00.00 vi ved med sikkerhed at han vågner i det tidsrum. problemet er at vi ikke kan få ham rolig med lidt trøst, noget at drikke, banan, ny ble alt er forsøgt. Han er helt umulig og ingen eller noget er godt nok!
Vi kan være heldige at han kun er vågen 1 time men så sent som igår var han vågen i 3 timer. inden for den sidste måned er det måske sket hver 3. nat og det er helt forfærdelig.
Har du nogle idéer hvorfor han har sådan et underligt søvnmønstre?
Det er synd for ham, han er jo også træt ligesom os dagen derpå!
Han spiser stadig ikke særlig meget, trods han ikke får flaske om natten.
Mht hans afførring så har den kun været sort et par gangen siden, så det er vel ikke noget jeg skal kontakte lægen med vel??
Er der nogen børn som aldrig "lærer" at sove igennem??
Hilsen Natashia
og tak endnu engang for dine altid nyttige svar!