Brev:
Afføring og bananmos?
18. november 2008
Alder:
5 mdr.
Afføring og bananmos?
Hej Helen.
Tak for svaret til mit forrige spørgsmål, det var nogle dejlige kommentarer. Tak for det:D
Vi er nu begyndt at give Valdemar tynd majsgrød (efter opskrift fra bogen fra apoteket), da han er begyndt at kræve mad hver 1½-2. time om natten og om dagen vil han også gerne ammes oftere end før.
Nå men mine spørgsmål er nu:
Er der nogle "regler" ang hvor tit de skal have afføring når de får grød??
Valdemar får sin grød mellem 12-14, er det så okay at give ham lidt moset banan om aftenen??
Forresten vil jeg lige fortælle dig at Valdemar var til 5 måneders undersøgelse den anden dag, og hans 2. testikel er faldet ned (ligesom mit hjerte, der sad helt oppe i halsen:)
Venlig hilsen
Maibrit