Brev:
Overstimulering? - 4 mdr.
19. november 2008
Alder:
4 mdr.
Overstimulering? - 4 mdr.
Hej Helen
Så er det mig igen igen igen.... :-)
Matthes har næsten siden han blev født været en baby der brokkede sig meget eller har grædt meget... tror jeg. Bla. pga hans mave. Men jeg tror også bare det er hans personlighed eller det er her jeg bliver i tvivl.
For hvor meget "må" babyer pylre? ved godt at det nok er svært at svare på.
Det er fordi jeg tænker at vi måske overstimulerer ham...
men hvordan "af-stimulerer" jeg ham?
Hvis han har lyst, lader jeg han være sig selv på fx legetæppet. Men ofte begynder han også at klynke der.
Kærligst Lea