Brev:
Vil ikke sove om aftenen og rejser sig i sengen
19. november 2008
Alder:
8 mdr.
Vil ikke sove om aftenen og rejser sig i sengen
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar.
Vores datter er nu næsten 9 måneder og hun er meget aktiv. Hun rejser sig op af alle ting og har hevet sig hen over gulvet længe og er nu også begyndt at kravle.
Vores problem er at hun ikke er til at få til at sove om aftenen.
Hun rejser sig op i tremmesengen. Når vi prøver at ligge hende rejser hun sig op med det samme igen. Der kan gå op til en time før hun sover. Vi giver hende mælk, ligger hende og går ud af rummet. Hun rejser sig og græder når hun har stået op lidt tid. Dette gentager sig mange gange indtil hun ikke har flere kræfter til at rejse sig. Derefter græder hun til hun får noget mere mælk hvorefter hun falder i søvn.
Hvad skal vi gøre for at få hende til at falde i søvn? Skal vi give hende sele på?
På forhånd tak.