Brev:
Er ikke så glad for fremmede
21. november 2008
Alder:
4 mdr.
Er ikke så glad for fremmede
Hej Helen
Tak igen for en god brevkasse
Det går rigtig fint med Matthes, det virker som om der er kommet ro på maven :-) om det er mylicon eller tarmene der er blevet mere modne, det er lidt svært at vide.
Men jeg har et andet spørgsmål. Matthes er allerede nu begyndt, at reagere på fremmede. Hvis han kommer i armene på andre, så kan han begynde og græde, så det er så hjerteskærene!
Hvad gør jeg når det sker?
Nu tager jeg ham til mig med det samme, også falder han til ro :-)
Jeg vil jo rigtig gerne have, at han bliver tryg og glad ved andre mennesker.
Kærligst Lea