Brev:
Hvor gamle skal børn være for at få salt i maden?
21. november 2008
Alder:
8 mdr.
Hvor gamle skal børn være for at få salt i maden?
Hej Helen
Vores datter er næsten 9 måneder.
Jeg kan se at du tidligere har svaret andre mht. salt i maden, men jeg mangler lige en enkelt oplysning:
Hvor gammel skal vores datter være, før vi overhoved ikke skal tænke på om der er salt i maden?
Vi salter ikke vores mad ret meget.
Mange hilsner
Pigelils mor