Brev:
Tremmeseng - 4 mdr.
22. november 2008
Alder:
4 mdr.
Tremmeseng - 4 mdr.
Kære Helen,
Tak for svaret på mit forrige spørgsmål. Har prøvet at få Christian til at spise lidt længere ved det første bryst når jeg ammer, men det har endnu ikke gjort den store forskel.
Han vågner fortsat efter 2-2½ time om natten. Men nu har vi haft lidt problemer med at få ham til at falde i søvn efter at han har spist. I nat tog det næsten 2 timer og endte med at han kom over i vores seng.
Så mit spørgsmål er om vi kan gøre tremmesengen mere hyggelig og tryg. Vi prøver at ligge en stofble og en sutteklud (i 'bamsestof'), så han har noget ved sit ansigt. Men han ligger og 'basker' med armene og kører hovedet fra side til side.
Vi bruger fortsat babydyne, men overvejer om vi allerede kan skifte til juniordyne nu eller er det for tidligt? Med en juniordyne kunne vi måske pakke ham mere ind?
Han sover i Voksipose om dagen, og den har vi også overvejet at bruge om natten, men jeg er nervøs for om det bliver for varmt?
Håber du kan hjælpe igen!
Med venlig hilsen
Anja