Brev:
Familie fra B- til A-mennesker
25. november 2008
Alder:
10 mdr.
Familie fra B- til A-mennesker
Hej!
Jeg er på barsel og skal begynde på arbejde efter jul. Min mand og jeg gruer for det, da vi alle i familien (far, mor og to børn på hhv. 3 år og 9 mdr.) er B-mennesker. I juleferien bliver det jo nok svært at ændre på vores b-vaner, men hvordan gør vi det bedst muligt?
På nuværende tidspunkt står vi på kl. 7-8.45 og jeg kører først hjemmefra kl. 9, når den ældste skal i børnehave. Den 1/12 begynder den yngste i vuggestue, hvilket nok gør, at de begge bliver afleveret lidt tidligere, da hun ellers ikke når at få noget ud af formiddagen, før hun skal puttes til 1. lur.
Når jeg begynder at arbejde, skal vi køre hjemmefra ca. kl. 7.15. Heldigvis har jeg en uge til at køre dem ind i institution stille og roligt fra juleferien slutter til jeg selv begynder, men kan du anbefale en god måde at gøre det på, så det ikke bliver en kold tyrker?
På forhånd tak!
Med venlig hilsen