Brev:
Hvilken grød er mildest for maven?
25. november 2008
Alder:
4 mdr.
Hvilken grød er mildest for maven?
Hej Helen,
Tak for dine tidligere svar og gode råd ang. søvn.
Nu har jeg et spørgsmål om kosten.
Maja skal så småt begynde op med lidt grød for at blive mere mæt. Jeg er lidt bekymret for om hun vil få problemer med maven, så der er selvfølgelig kun smagsprøver i starten og så helst af den mildeste slags. Jeg vil selv lave grøden - i hverfald til at starte med.
Nu er det så, at jeg har hørt meget forskelligt om det er majs- eller risgrød, som er det mildeste for maven. Hvad siger du?
Og hvornår kan hun prøve boghvedegrød
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Rikke