Brev:
Søvn nok?
25. november 2008
Alder:
14 mdr.
Søvn nok?
Hej Helen
Vores datter bliver snart 14 måneder og det går godt med hende, men åh den søvn!! Hun vågner 6.30-7.00 om morgenen, og er drøn træt igen kl 10. Der sover hun ca. en time. Vi prøver så at lægge hende igen ca. 14, da det ellers bliver for tæt på hendes sengetid, som vi satser på skal være kl. 20, men det er sjældent hun sover før 21.00. Vi bruger virkelig lang tid på at få hende til at sove om aftenen - også selvom hun virker træt. Vi sidder inde hos hende til hun falder i søvn - det har vi altid gjort.
Er i tvivl, om hun kun skal have en lur i løbet af dagen? hun er svær at holde vågen om formiddagen, og de gange vi har prøvet at springe den over sover hun kun 1 times tid til middag og er jo så drøn-træt resten af dagen.
Desuden er vi stadig inde hos hende et par gange om natten for at give sut, og ofte ender hun i vores seng ved 5-tiden. Er det normalt?!
Venlig hilsen
Christina