Brev:
Hvornår skal jeg stoppe med at give hende bryst?
26. november 2008
Alder:
5 mdr.
Hvornår skal jeg stoppe med at give hende bryst?
Hej.
Anabell er nu snart 6 mdr (18 dec.) og vi kunne godt tænke os hvis vi kunne putte hende i seng lidt før. Lige nu ser vores dag cirka sådan her ud:
7.00 vi vågner og står op
8.30 Anabell spiser og puttes
12.30 Anabell vågner og får lidt grød m. vand
14.00 Anabell ammes og puttes
16.00 Anabell vågner
17.00 Anabell ammes
18.00 Anabell får en lille powernap på ca ½ time
Hun er så vågen indtil kl 22.00 nogengange med en powernap mere, hvor hun ikke vil sove vidre fra....
Hun vågner så og spiser kl 24.00, 03.00 og 06.0
Sover hun for meget? og hvordan ændre vi på det, hun er virkelig træt når vi lægger hende ud til de forskellige lure og vil hverken det ene eller det andet.
Hvordan gør jeg med grøden, jeg startede stille ud da hun var 4 mdr. og nu spiser hun et lille måltid knap 1 dl. hvornår må hun få 2 gange om dagen og hvornår skal jeg stoppe med at give hende bryst efterfølgende?
Med venlig hilsen
Charlotte