Brev:
Vågner ved en 4-5 tiden
26. november 2008
Alder:
4 mdr.
Vågner ved en 4-5 tiden
Hej Helen
Vi har brug for et godt råd. Er begyndt på vælling til natten til Matthes, og det fungere ok, og hans mave har det fint :-)
Det meget positive er, at han fx i nat sov fra kl 23 til 5... lækkert! Men men men så synes han altså ikke, at han ville sove mere :-( øv det er meget tidligt!
Han sover ca kl 20-21 om aftenen, får flaske kl 23, bliver ammet kl (02) 05 og 07. Jeg ville gerne have, at han sov til kl 08, men 07 er også ok :-) men 05 puuuha.
Har du et godt råd, til hvordan jeg kan få ham til at falde i søvn igen? uden alt får meget snak og rodden rundt!
Kærligst Lea