Brev:
Nygravid med pletblødning
5. december 2008
Alder:
0 mdr.
Nygravid med pletblødning
Hej Helen
Og først tak for dit svar til mig vedr. smerter (nygravid med smerter). Det er blevet meget bedre, og det er ikke mit problem længere.
I går aftes begyndte jeg at pletbløde, og her til morgen kommer der stadig lidt. Min mand og jeg er selvfølgelig meget chokerede og bange. Nu skulle vi endelig være forældre. Jeg har ingen smerter i underlivet, kun lidt murren i underlivet indimellem, og det der kommer ud af mig er lysebrunt og slimet. Der har også være en smule rødbrunt, men nu her til morgen det bare lysebrunt igen. Det er hverken blevet mere eller mindre siden i går aftes.
Da min mand og jeg er blevet gravid gennem fertilitetsbehandling, ringede vi til klinikken i morges, og de sagde, det var for tidligt at scanne og at jeg bare skal slappe de nærste dage og ringe til dem igen, hvis det begynder at bløde mere.
De sagde, det ikke nødvendigvis er en abort, men hvad er det så? Jeg analyserer selvfølgelig alting lige nu, fordi jeg gerne vil have et svar og ikke kan holde ud bare at se tiden an. Jeg har ikke så ømme bryster mere og ligamentsmerterne er der kun svagt, men derimod er min kvalme blevet værre i løbet af de sidste tre dage og nu har jeg den, lige fra jeg vågner.
Tror du, jeg er ved at abortere?
Med venlig hilsen
Mette.