Brev:
Problemer med mad og rytme - kan det være tænder?
5. december 2008
Alder:
5 mdr.
Problemer med mad og rytme - kan det være tænder?
Hej Helen
Vil du ikke godt hjælpe mig med en plan for dagen til oli på 5 en halv måned. Det er lidt forskelligt hvornår han vågner om natten så det er lidt svært for mig at lave en præsis rytme..
men jeg forsøger og få en rytme som lyder sådan:
vågner kl 07..kl 07.30-8.00 grød med mos vand af kop så når der er gået lidt tilbyder jeg flasken, men han er ikke særlig glad for flasken. så han afviser den basker med armene og græder... men han spiser måske kun 1 dl. så jeg vil ikke mene det var nok til at stille hans behov... men jeg får den ikke i ham .....
så putter jeg ham kl 9.00
sover til ca 11. kl 12 får han flaske måske hvis han vil ellers får han grød på min sundhedsplejerske anbefaling og vand eller mælk..
prøver virkelig at gi ham mælk men han bliver tit sur og afviser den.
har brug for et råd ...................
puttes ca kl 13 sover til 15 ca
kl 16 flaske eller frugtmos flasken tilbyder jeg først men igen er der ballade men får den som regl ned...
kl 17 puttes sover 30 min
kl 19 ca grønsagsmos og flasken tilbydes efterfølgende men stadig med ballade..han er bare ikke glad for flasken...hjææælp.
kl ca 20 puttes til natten
sover til kl 4 får flasken
Det skal lige siges han er temmelig hurtig til mange ting.. og helt vildt interesseret i alt hvad jeg drikker og spiser..jeg tager heller ikke ud med ham, da jeg virkelig prøver at lave en rytme... er rigtig ked af at det ikke er hyggeligt at gi ham mad... kan det være det er noget med tænder at gøre?
Håber du kan hjælp,
knus