Brev:
Afføring, blende mad og mos om aftenen
6. december 2008
Alder:
5 mdr.
Afføring, blende mad og mos om aftenen
Hej Helen.
Ja så nærmer Valdemar sig de 6 måneder (21. dec.) puha hvor tiden flyver afsted:)
Men jeg har lige lidt spørgsmål:)
1. Hvornår efter opstart på mos/grød bliver afføringen normal igen?? Valdemar har nu fået grød i 3 uger og hans afføring er enten bitte små knolde i næsten hver eneste ble eller en ordentlig omgang klister (ligesom da han blev født) som virkelig stinker langt væk. Han får majs-, boghvede- og risgrød med broccoli-, sveske-, gulerods- ærte- eller blomkålsmos.
2. Min sp at man ikke skal blive ved med at blende deres mad, da de så senere ikke vil have noget med klumper i overhovedet, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg så skal gøre?? skal jeg bare mose hans grøntsager med en gaffel uden at blende eller hva? Jeg blender jo ikke hans grød og han får ikke grød af gryn endnu.
3. du skrev en dagsrytme for en anden bruger herinde og jeg så at du skrev at hun skulle give sit barn på 6 måneder grøntsagsmos til aftensmad, og det forstår jeg ikke helt, for grøntsager mætte da ikke lige så meget som grød.. men mener du at det er kartoffelmos med grøntsager eller hva??
Håber du får en god jul og et godt nytår:D
Venlig hilsen
Maibrit