Brev:
Søvn igen
9. december 2008
Alder:
7 mdr.
Søvn igen
Hej!
Min søn David er nu blevet 7 mdr. og sover stadig meget dårligt og ikke ret meget.
Vi er begyndt at ligge ham til at sove i egen seng og det går ret godt, med at falde i søvn selv, men det er helt sikkert at han vågner efter 1 1/2 time, så trøster vi ham og så ned igen sover, men kun en times tid osv, så når vi ca midnat så bliver han ammet, lagt over igen, men så køre hele showet igen og han bliver mere og mere gal hen på natten.
Vi har kørt sådan i over en måned, men han bliver ikke bedre, så jeg er ved at være meget træt. Jeg over vejer at stoppe med at amme, for at se om det bliver bedre. Jeg skal starte på arbejde til januar, så vi trænger til noget system.
Om dagen sover han en gog time om formiddagen og 1 1/2 over middag, tit vågner han en enkelt gang og skal trilles lidt.
Han er ok til at spise grød og er begyndt at få små rugbrøds hapser. Han tager lidt flaske, men ikke sut.
Vores dag ser sådan ud:
op kl ca 06.30
kl 7 havregrød med frugtmos
køre den store i børnehave
ammes
kl ca 9.15 sove 11/2 time
spise grød med frugtmos
ammes
kl 12.30 sove 1 1/2 time
hente i børnehave
kl 16 ammes
kl 18 grød og lidt af vores aftensmad
kl 18.45 bad
kl 19.15, flaske med vælling ca 110 ml. op og sove
sover ved ca 19.30 tiden
og så kører det der ud af.
Han er meget mor syg og bange for fremmede, ikke engang min mand kan have ham ret langtid, selvom vi tit prøver. Når han bliver passet skriger han fra jeg kører til jeg kommer igen.
Jeg håber du nogle ideer til hvad vi kan gøre.
Hilsen David´s mor