Brev:
Græder når hun skal sove - 13 mdr.
9. december 2008
Alder:
13 mdr.
Græder når hun skal sove - 13 mdr.
Hej Helen.
Jeg håber du kan hjælpe os, for vi er meget frustreret.
Selina er nu blevet 13 mdr, og går rundt med sin gåvogn og rundt om bordet, så jeg har ingen bekymring med det motoriske mere :0)
Selina har lige haft omgangssyge med diarre og opkast, opkast skete 2 aftener i træk og det var efter hun var kommet i seng, så hun blev selvfølgelig rigtig bange, for det var virkelige store opkastninger, selvom hun næsten intet havde spist.
Nå nu til vores problem, siden hun havde opkastninger vil hun ikke ligge ned og sove. Har prøvet at ligge hende i hendes barnevogn til middag, som hun plejer at elske. Til aften ligger jeg hende i sengen, som hun osse plejer at elske, plejer at synge lidt for hende, og går og så plejer hun at sove inden for et kvarter.
Men nu græder hun virkelig i vilden sky når jeg ligger hende, både i vognen og i sengen. Hun er virkelig helt ulykkelig, jeg tar hende op og straks stopper hun. De sidste 3 dage har hun siddet på mig, som en lille abe og så falder hun i søvn, efter jeg har prøvet mange gange at ligge hende, tage hende op, trøste, synge, holde i hånd. Igår prøvede Far at sidde med hende, men hun skreg i vilden sky igen, så kom jeg efter et stykke tid og straks holdt hun op.. Kan hun været blevet så bange efter opkastningerne??
Eller har hun bare fundet ud af, at det er hyggeligt at sidde mor???
Hvordan kommer vi ud af den dårlige rytme, det er så synd for hende.
Kan hun have en mor-syg periode?? Det har hun ikke haft før.
Hun skal i dagpleje imorgen, så jeg er virkelig spændt på om hun skriger når hun ska sove.
P.s vi var ved lægen idag, for at få tjekket ørerne, der var kun lidt forkølelse i dem.
Vi glæder os til at hører fra dig
Og tak for en god brevkasse