Brev:
Mad - vil kun spise risgrød
12. december 2008
Alder:
6 mdr.
Mad - vil kun spise risgrød
Hej Helen
Tak for dit sidste svar, Anabell er allerede begyndt at sove mindre om dagen og meget bedre om natten. Men med sådan en lille størrelse er der jo altid nye spørgsmål der presser sig på.
Anabell er når du læser dette lige blevet 6 mdr og får grød to gange om dagen, middag og aften med vand til. Og det går rigtig fint, MEN hun vil kun have nestle risgrød og intet andet. Jeg har prøvet selv at lave noget forskellig grød og har også prøvet med kartoffelmos med gulerod i, men hun nægter at spise det. Hvad stiller jeg op, nu hvor hun skal have grød 3 gange om dagen, kan hun vel dårligt nok leve af risgrød.....
Hun vil som skrevet rigtig gerne have vand, men hvor meget skal hun have? Hun drikker ca. 3 snapseglas til et måltid, skal hun tilbydes vand imellem måltiderne også eller?
Håber på din hjælp endnu engang.
Med venlig hilsen og glædelig jul
Charlotte