Brev:
Blodpølse
12. december 2008
Alder:
12 mdr.
Blodpølse
Kære Helen.
Et kort spørgsmål - må børn spise blodpølse? Det viser sig nemlig at min søn på 1 år er helt vild med det (hos dapplejeren) - men er det ok at give ham det?
Hilsen mor