Brev:
Afføring og mad
12. december 2008
Alder:
5 mdr.
Afføring og mad
Hej Helen.
Tusind tak for hjaelpen sidste gang og paa forhaand tak for svar paa de spoergsmaal jeg har denne gang.
Jeg begyndte at give Kasmir hveranden flaske med den spanske Blemil og den anden med Nestle Nan HA - Kasmir er nu begyndet at lave i bleen selv og det gaar faktisk rigtig godt. Hurra for det :o)
Men hvergang jeg giver ham vaelling eller risgroed saa er den gal igen. Han graeder og vrider sig og man kan se han bare har rigtig ondt i maven - saa det er jeg faktisk holdt op med. Nu kommer mit problem saa :o( Hernede (Spanien) faar man ikke anden end risgroed, vaelling, mme eller mm naar man er paa hans alder (5mdr+6 dage). De faar et maerkeligt udtryk i hovedet naar jeg naevner at jeg gerne vil i gang med at give ham noget mos (frugt og grønt).
Jeg gav ham paa eget initiativ gulerodsmos i et par dage men hans afføring blev militaergrøn (ja naesten mørkegraa) og godt klisteret (lige som en babys foerste afføring) saa det er jeg stoppet med igen, da jeg er bange for at goere noget forkert og uden at min laege har sagt det er i orden.
Hvad vil du raade mig til at goere. Jeg kom ingen olie (oliven?) i mosen - kan det vaere derfor? Kasmir kan jo ikke blive ved med kun at leve af mme. Jeg giver ham nogen gange mme med ske bare for at han skal laere at spise med ske - men det er altsaa lidt flydende.
Jeg ved ikke hvad jeg skal goere. Jeg glaeder mig til at hoere fra dig.
Glaedelig jul Helen :o)
Mette