Brev:
Kød, morgenmad og mellemmåltider
12. december 2008
Alder:
6 mdr.
Kød, morgenmad og mellemmåltider
Hej Helen.
Ja så skriver jeg igen. Det er som om at det er i perioder at spørgsmålene trænger sig på:D
Nå men til dagens spørgsmål:
Når Valdemar begynder at få kød når han er 6-7 måneder, skal det så være kogt?? Må man ikke give ham f.eks. kyllingfilet stegt i ovnen hvis det er findelt?? Hvad med torskerogn og makrel på dåse??
Pt får Valdemar middagsmad ved ca 12-13 tiden og aftensmad hver aften præcis kl 18. Hvornår skal/kan jeg begynde på morgenmad og mellemmåltider?? Det er jeg nemlig lidt i tvivl om hvornår jeg skal begynde med.
Venlig hilsen
Maibrit