Brev:
Vores søn har aldrig sovet særlig godt
12. december 2008
Alder:
13 mdr.
Vores søn har aldrig sovet særlig godt
Hej Helen.
Ja så er jeg her igen. Men denne gang med vores søn som nu er 13 mdr.
Vi har ikke haft en nem start med ham. Først havde han kolik, derefter problemer med at komme af med afføring, så det fik han movicol for men det gik i orden da han begyndte at kravle. Men da han kun var 3 mdr. fik han astmatisk bronkitis hvor vi var indlagt. Og idag får han fast medicin.
Så oven på alt det her, så har han faktisk aldrig sovet særlig godt. Det var faktisk meningen at vores datter og ham skulle dele værelse, men det kom de aldrig til for alle hans nattelige opvågninger enten pga det ene eller det anden vækkede hende. Så nu er vi rykket ud af soveværelset og han har fået sit værelse. Det går rigtig fint og kører godt for os.
Men problemet ligger i at han vågner hele tiden der går kun en halv time imellem han vågner op og græder. Men falder hurtig i søvn igen når han får sin sut.
I starten troede vi det var pga at hen ikke kunne vende sig. (Han er først lige begyndt at trille som 13 mdr.) Han kunne kravle og rejse sig ved ting og gå med gåvogn, men bare ikke trille.
Men nu er han begyndt at triller og han vågner stadig hele tiden. Jeg har prøvet at trække ham lidt, men så vågner han bare helt op og skriger og vækker hele huset.
Hvad gør jeg forkert, jeg er ved at være så træt. Vi har jo ikke nogle problemer med at putte ham, han falder selv i søvn i sin seng og ikke noget surhed på det tidpunkt. Men han sover bare ikke særlig tungt for der skal ingen ting til at vække ham.
Han får ikke flaske mere men spiser godt i løbet af hele dagen. Stor dreng på 13 kg. og 86 cm.
Har også været ved lægen og fået målt trykket i ørerne, det så også fint ud.
Jeg håber du kan finde ud af det jeg har skrevet for det blev lidt langt og rodet
Hilsen den trætte mor