Brev:
Grøds holdbarhed
13. december 2008
Alder:
5 mdr.
Grøds holdbarhed
Hej Helen
Jeg har spørgsmål til grød.
Jeg har fået, at vide, at grød kan holde sig i køleskabet i et døgn og så lunes i microovnen.
Men har så lige fået at vide af en veninde, at det ikke kan, hvis der er mme i... passer det?
Det jeg gør er, at jeg laver f.eks. majsgrød køler det til ca 60 grader putter mme i og giver halvdelen samme dag og den anden halvdel varmer jeg så forsigtigt dagen efter, og giver ham.
Han har ikke haft dårlig mave eller noget....
Kærligt Lea