Brev:
Nægter at drikke mælk
14. december 2008
Alder:
9 mdr.
Nægter at drikke mælk
Hej Helen.
Jeg håber du endnu engang kan hjælpe mig??
Min søn vil ikke drikke mælk hverken af flaske eller af kop. Har prøvet sødmælk og MME men kan drejer hovedet og skriger hvis jeg prøver at presse ham blidt.
Jeg kommer MME i alt hans grød så han derigennem får lidt ca. 300 ml kan jeg få sneget ind om dagen. Er det en dårlig ide? Er jo bange for at han ikke ville kunne lide grøden/ mosen den dag der ikke længere er MME i???
Hilsen Renée