Brev:
Honning - 14 mdr.
15. december 2008
Alder:
14 mdr.
Honning - 14 mdr.
Hej Helen,
Vores datter er nu 14 mdr., og har de sidste 2 mdr. vågnet rigtig meget om natten, og grædt, og haft svært ved at falde i søvn igen.
Vi har fået tilrådt at give hende noget andet end mælk i hendes godnat flaske kl. 19, for at om det er mælken der gør det.
Vi prøvede det for første gang her til aften, og hun accepterede det fint, og lagde sig til at sove. Vi giver hende selvfølgelig mælk af kop til måltiderne, og ellers vand.
er det okay at hun falder i søvn på kamillethe m. lidt honning? eller er der noget med honning til små børn?
Venlig hilsen Anja