Brev:
Ligger uroligt om natten
16. december 2008
Alder:
5 mdr.
Ligger uroligt om natten
Hej Helen
Matthes er begyndt at ligge meget uroligt om natten. han er ikke vågen, men han okser rundt. hans hovede kører fra side til side, han sparker med benene og slår med armene.
Det gør sådan set ikke noget, for han virker ok med det :-) men er bare nysgerrig efter, at vide hvorfor han lige pludselig gør sådan???
Med venlig hilsen
Lea