Brev:
Grøntsager i maden
16. december 2008
Alder:
17 mdr.
Grøntsager i maden
Hej Helen.
Et hurtigt spørgsmål.
Hvordan får jeg Carolina til at spise grøntsager i maden?
Hun kan godt lide rå gulerødder, agurker, tomater.
Lige så snart de er varme og i maden spytter hun dem ud. Og det gælder alle grøntsager, der er varme.
Kan man gøre noget eller skal hun bare vænnes til det stille og roligt?
Med venlig hilsen
Charlotte