Brev:
Hård mave - skal hun have mere vand/mælk i flaske?
17. december 2008
Alder:
6 mdr.
Hård mave - skal hun have mere vand/mælk i flaske?
Hej Helen...
Igen har jeg brug for din ekspertise. Min lille Sofie er nu for alvor begyndt at få grød, mos og alverdens andre ting, og hun elsker det meste. Det andet kræver lidt tilvænning.
Men mit spørgsmål er så, hun har haft en meget hård mave, og så er jeg måske kom til at tænke på, om det måske er fordi hun ikke har fået nok væske. Hun har, i morges, fået sveskemos i håb om at det kunne linde lidt, men indtil videre uden det store held.
Hendes mad er meget varieret, og der er ikke to dage der er ens i maden.
Vil det være en ide, at tilbyde hende noget mere vand/mælk i flaske?
På forhånd tak. ;)
Med venlig hilsen
Mie