Brev:
Ingen nattero - hjælp!
7. januar 2009
Alder:
9 mdr.
Ingen nattero - hjælp!
Kære Helen.
Vi døjer stadig med at B vågner mellem 2 - 6 gange om natten.
Om aftenen inden vi går i seng, kan han også vågne op til 6 gange....
Når han vågner er det ikke altid fordi han mangler sutten, for den har han staidg i munden... men han bøvler, vender sig, skyder ryg, klør sig (børneeksem), skriger og pylre. Han falder gerne til ro igen hvis man lige nuser ham lidt eller lægger dynen på ham igen og bliver der, men så går der kun 30 min. og så vågner han igen... nogle gange har han vendt sig på siden, sådan sover han bedst nu, men så vender han sig lige for at kigge efter os - er vi der stadig vender han sig for at sove igen, men hvis han kan se vi går, så går han igang med at græde igen....
Det kan ikke være sult, da han ikke længe har været vant til at spise om aftenen/natten, det er ikke bleen, da han jo lige er blevet skiftet, hans ører tror jeg har det fint efter han fik dræn - så har du nogen forslag til hvad vi skal gøre... han falder selv i søvn nu efter 1 måneds kamp på at lærer ham at sove.... han har dog lige haft 39,9 i feber uden at vi ved hvorfor og han er lidt forkølet nu...
En anden ting er: hver gang vi giver ham mad begynder han at skrige - med mange tårer... vi har prøvet at holde pause og give ham sutten og så bliver han glad igen, men når vi så vi give ham mere mad begynder han igen at skrige... vi har også prøve at distrahere ham eller sidde med ham når han skal spise men intet hjælper!!! hvorfor græder han nu når han får mad????
Hvornår er det almindeligt at børn begynder at kravle? B maver/kryber sig frem (vi har trægulv som er noget glat)
det med at trille og rulle - det gør han altså stadig ikke - skal jeg være bekymret??
Håber på endnu et godt råd.
Med venlig hilsen
B´s Mor.