Brev:
Mad - hvordan starte op med nye ting?
7. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Mad - hvordan starte op med nye ting?
Hej Helen
Som du ved bliver Matthes 6 mdr her den 10 :-) han fungere rigtig godt og er bare super glad...
Han har fået skemad 2 siden han var lidt over 4 mdr og spiser både grød og mos med glæde.
Nu når han rammer de 6 mdr fornemmer jeg at han er meget klar til de næste ting han må få at spise og drikke. Men jeg er lidt i tvivl omkring hvordan jeg starter de nye ting op?
Han skal jo ikke have havregrød, kød og mælk på samme dag han bliver 6 mdr :-)
Hvordan kan jeg starte på de nye ting på en god måde og over hvor lang tid?
Tak for alle dine gode svar!
Med venlig hilsen
Lea