Brev:
Skummetmælk og spinat
9. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Skummetmælk og spinat
Hej Helen
Jeg har et mad og drikke spørgsmål
Først mælk: kan jeg godt give Matthes skummemælk fx på øllebrød?
Han vejer fint ca 8,5 kg og er ca 70 lang så han har ikke på den måde brug for ekstra fedt - tænker jeg.
Det er fordi vi selv drikker skummetmælk herhjemme og jeg synes det er lidt meget at købe sødmælk til Matthes når det er så lidt han skal have...
Også har jeg et spørgsmål om spinat: kan jeg godt koge det frosne spinat jeg har købt, blende det og putte det i isterningbokse, som jeg har gjort med andre grøntsager? jeg bliver lige pludselig i tvivl om jeg må det med spinat, fordi det jo bliver varmet to gange, også er det vist noget med nitrit og nitrat eller????
Med venlig hilsen
Lea