Brev:
Vil ikke sove om natten - 11 mdr.
10. januar 2009
Alder:
11 mdr.
Vil ikke sove om natten - 11 mdr.
Hej Helen.
Vores datter er nu 11 mdr. og hun vil ikke sove om natten, hun har haft en periode hvor jeg kun var derinde ca 2 gange. Lidt forskellig om hun skulle ammes. Så kom der en periode hvor hun vågende tit og ville ammes, nu er jeg så begyndt på arbejde og hun vågner ca. 10 og mindst de af 5 gange skal hun have bryst til at falde i søvn igen.
Førhen kunne hun sove et par timer om formiddagen og igen over middag, men så sagde folk til mig du skal vække hende når hun har sovet en time om formiddagen, og så skal hun sove så længe hun kan om middagen, men syntes ikke det er blevet bedre måske værre - før var det jo 2 gange. Ved ikke om det ville have vendt alligevel..
Nu er jeg begyndt og arbejde og det er smadder hårdt at skulle op så mange gange..
Mit spørgsmål er:
Skal hun vækkes når hun har sovet 1 time om morgen eller skal den have hvad hun kan trække og så lade hende sove igen over middag alt hvad hun kan trække..
Hvordan fravender jeg hende bryst.. nu blive meget ked af det hvis hun ikke får det og køre sig selv op..er hun mon sulten.. det ikke er hver gang hun græder hun vil have bryst..
og hvordan kommer far på banen.. hun græder og græder når far kommer ind og trøster hende og det bliver bare værre og værre jo længere tid han er der.. hun hoster helt af det.. skal man bare lade stå til i nogle dage..
Jeg er modstander af at hun skal græde sig i søvn, hvad er din mening om det..
håber du kan hjælpe da det er vildt hårdt både at putte hende hvilken kan tage en halv til hel time (er dog meget bedre for tiden..), tage hende helt om natten og så ordne hende helt om morgen inden man skal på arbejde..
Den meget trætte mor