Brev:
Trivsel - 12 mdr.
11. januar 2009
Alder:
12 mdr.
Trivsel - 12 mdr.
Hejsa,
Har som læser længe haft glæde af din brevkasse, nu er det min tur til at få formuleret et par spørgsmål.
Jeg har en datter som blev et år d. 3/1-09. Har ammet hende til hun var 10 mdr. Hun har aldrig fået modermælkserstatning og får ej heller mælk. Vi er opmærksomme på at hun får kalk igennem kosten, såsom i ost, A-38, sesam osv. Derudover får hun en kalk tilskud tbl. hver dag. Er det nok? Er der nogen måder man kan måle kalk på, ligesom jern ved en blodprøve.
Mit andet spørgsmål er; hvor gammel skal børn være før de skal have vitaminpiller?
Hun har fra hun var 6 mdr gammel fået A-38 med bær eller havre fras inden sengetid for at være sikker på hun ikke vågner midt nat med tom mave, hvor længe skal vi blive ved med det? Hun er normal af højde og drøjde.
Det tror jeg var nok for denne gang. Ser frem til at høre fra dig;-)