Brev:
Støttestrømper og flyvning
16. januar 2009
Alder:
0 mdr.
Støttestrømper og flyvning
Hej Helen.
Nu er de tre måneder snart gået, siden jge blev gravid.
Jeg skal 14 dage til Mexico her på tirsdag og ville høre hvor man kan købe støttestrømper henne?
Er der andre ting jeg skal være opmærksom på når jeg skal flyve i mange mange timer?
Til tider har jeg følelsen af at babyen ikke er der mere, har ikke smerter og har heller ikke blødt, er vokset lidt på maven, men jeg kan jo ikke mærke det endnu, så det er som om den ikke er der.
Jeg skal ikke til nakkefolds scanning, da jeg kun kunne komme til imens vi var i Mexico, og har også valgt at det ikke er nødvendigt, da jeg ikke vil ha taget en fostervands prøve hvis tallet er stort ved nakkefolds scanningen. Vil ikke risikere at miste et rask barn ved en fostervands prøve.
Men hvornår er den næste scanning?
Skal til jordmoderen når jeg kommer hjem fra ferie.....
Har sådan en underlig stikken/smerte lige under højre ribben, jeg havde det også inden jeg blev gravid, og blev dengang scannet men lægerne kunne intet se, men nu er det langsomt kommet igen, ingen ved hvad det er, udover en vagtlæge kom forbi en dag da jeg havde mange smerter (inden jeg blev gravid) og sagde det var for meget mavesyre.
Men tror jeg nu ikke på.....
Med venlig hilsen
Nicola