Brev:
Sovestilling - ok at ligge på maven?
18. januar 2009
Alder:
5 mdr.
Sovestilling - ok at ligge på maven?
Hej Helen.
Jeg har et lille kort spørgsmål til dig vedr. søvn.
Oscar bliver 6 mdr her om en uge og er efterhånden ved at være temmeligt mobil og vil gerne bevæge sig omkring.
Dette viser sig også om natten, hvor han ofte vender sig om på siden og lige så ofte om på maven.
Han kan nemt rulle fra ryg til mave, men kan simplethen ikke finde ud af at komme om på ryggen, når han ligger på maven.
Jeg ved at man siger at når de selv kan vende sig, behøver man ikke længere bekymre sig om sovestillingen - men det kan han jo ikke helt endnu.
Må han sove på maven, når han ikke selv kan komme om på ryggen igen?
Hilsen
Malene