Brev:
Nægter rugbrødshapser
19. januar 2009
Alder:
11 mdr.
Nægter rugbrødshapser
Hejsa Helen.
Min søn spiser meget fint og spiser næsten alt han får serveret.
Problemet er at han nægter rugbrødshapser både med pålæg og uden. Han kan godt lide øllebrød, så det er ikke smagen men nok nærmere konsistensen.
Til aftensmad vil han også have alt maden most for ellers spiser han det ikke.
Hvad kan jeg gøre for at vende ham til de forskellige madtyper uden at mose og blende alt??
Tak!!!
Hilsen Renée