Brev:
Lysvågen om natten
19. januar 2009
Alder:
4 mdr.
Lysvågen om natten
Kære Helen
Min datter er begyndt at være vågen om natten. Sådan lysvågen. Først var det 30 minutter, så en time og i nat to timer mellem 04-06. Hun ligger og snakker, er ikke sulten men bare vågen. Til sidst bliver hun også lidt ked af det, Vil have sutten, kan ikke finde ro... snakker lidt mere osv. osv. Hvad sker der, tror du? Hvordan får jeg hende til at sove?? Det er helt umuligt, selv hvis jeg vugger tysser og nusser. Jeg kan godt få hende til at falde lidt i søvn, men så vågner hun op igen, lige nå hun er ved at sove rigtigt tungt. Jeg er ved at være ret træt...!
Samtidig er hun begyndt at tabe sig i vægt, og det er ret frustrerende. Hun gider ikke rigtig spise så meget. Tror det går for langsomt med mælken i brystet, og at hun har svært ved at koncentrere sig, Hun vil helst spise, når hun er ved at falde i søvn eller nærmest sover helt. Eller knap nok er vågnet. Ellers er det bar NEEJ! til brystet.
Hvad sker der med hende for tiden??
Kærlig hilsen
Stine