Brev:
Biostrath?
20. januar 2009
Alder:
14 mdr.
Biostrath?
Hej Helen
Min datter startede i dagpleje d. 1 sept., og har siden da haft mange forkølelser og andre smitsomme sygdomme. Jeg ved jo at det er helt normalt, men derfor er det stadig træls :(
Jeg er blevet anbefalet at give hende biostrath, det skulle være et naturprodukt til at styrke immunforsvaret, men jeg kender ikke rigtig til det. Må man gerne give det til så små børn? Jeg har også hørt at det kan give allergi - er det sandt? Min datter er disponeret for allergi, da jeg har allergi.
På forhånd tak :)