Brev:
Vågner efter ca 1 ½ time
20. januar 2009
Alder:
16 mdr.
Vågner efter ca 1 ½  time
Kære Helen.
Vi har en datter på 16 mrd og hun vil ikke sove selv. I
I de sidste 3 uger har hun ikke sovet i sin egen seng, efter kl 21.00.
Jeg putter hende i sin egen seng på sit eget værelse, men der går max 11/2 time, så vågner hun og græder. Jeg går selvfølgelig derind og trøster hende, men når jeg så vil putte hende igen, græder hun nærmest helt panisk og det ender med at jeg tager hende ind til os og ligger hos hende til hun sover.
Hun havde ellers ingen problemer med at sove selv, indtil for 3 uger siden. Hvad er det lige der sker med hende?
Med venlig hilsen
Hanne