Brev:
Hvordan får vi tvillingerne til at sove længere?
27. januar 2009
Alder:
7 mdr.
Hvordan får vi tvillingerne til at sove længere?
Hej Helen.
Tak for dit svar sidst vi søgte hjælp hos dig.
Men nu er vi så her igen..
Tvillingerne er begyndt at sove bedre ja både dag og nat, selvfølgelig kan der være en smutter, men sådan kan vi jo også have det...
Men spørgsmål er; i hvor lang tid endnu skal de have flaske før lur dvs. ja i det hele taget....
kl. 9
kl. 13.30
kl. 19.15 - til nat
kl 01.00
kl o5.00 nogle gange
De tager aldrig ret meget i løbet af dagen men kl 19.15 tager de 220 ml. og også rimelig kl 01.00 ca 200 ml.
Næste spr. er hvordan man får vendt stimen til at kl 5.00 ikk er morgen her i huset...
De får mælk der men vil som regel ikke have ret meget ca. 30 ml. så ligger de vågen og leger. vi har prøvet at lade dem ligge, men så vækker den ene den anden. Vi har også taget den vågne ind til os, men ligger også bare og leger og vil egentlig helst undgå at de kommer ind i vores seng for så de ikke får en dårlig vane...
Glæder mig til at høre sit svar.
Hilsen mette