Brev:
Banke hovedet ind i væggen
27. januar 2009
Alder:
22 mdr.
Banke hovedet ind i væggen
Hej Helen
Vores søn er begyndt at banke hovedet ind i væggen, døren eller lign., og han slår også sine tænder ned i bordet. Vi har prøvet at sige til ham, at det skal han ikke gøre, at det gør ondt på ham selv osv., men er som om, at det kun bliver værre af det.
Det er som oftest, når han ikke får sin vilje, at han gør det. Han er blevet meget temperamentsfuld den sidste tid, og hvis ikke tingene går, som han ønsker, så bliver han stiktosset.
I øvrigt vil jeg spørge, om små børn tager skade af lyset fra lyslamper?
På forhånd tak for hjælpen endnu engang.
Venlig hilsen
Min søns mor