Brev:
Modermælkserstatning og allergi - 4 mdr.
27. januar 2009
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning og allergi - 4 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar, Pigeon sutteflasker er nu det foretrukkende mærke her i huset:)
Har et spørgsmål vedr min datter på 4 måneder og mme.
Er der korrekt forstået at allergidisponerede børn, ikke behøver særlig mme efter de 4 måneder?
Bor til dagligt i Italien, hvor man anbefaler allergidisponerede børn, speciel mme indtil den dag de ikke længere har behov for mme mere.
Mit spørgsmål går på om du kan anbefale en mme fra Nestle eller Mellin fra ca 5-6 måneder, da det er mærker som kan købes her. Hun har lidt tendens til forstoppelse, så hvis det også kunne tilgodeses lidt ift valg af mælk, og så selvfølgelig det med allergien.
På forhånd tak
Maria