Brev:
Morsyg søn på 10 mdr.
28. januar 2009
Alder:
10 mdr.
Morsyg søn på 10 mdr.
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål angående min søn Sebastian som nu er 10 måneder.
Han er startet med vuggestuen for 2 uger siden og har det svært med det. Han kan græde i flere timer uden at man kan trøste ham, gider ikke at lege, spiser ikke derovre, etc... (han spiser dog med mig og sin far når vi er hjemme). Han sover der, så det er allerede noget der lykkes. Han er normalt meget socialt. Når jeg er der, er der ingen problemer for ham at andre tage sig af ham.
Nu er jeg for første gang gået ud om aften alene og min mand er blevet med Sebastian. Han ville ikke sove og har grædt i 2 timer selv om faren har prøvet alt for at berolige ham.
Da jeg kom stoppede han direkte med at græde og faldt i søvn med det sammen.
Hvad kan vi gøre? Det gør mig ondt for faren og for Sebastian.
På forhånd tak
Sophie