Brev:
Drikke
28. januar 2009
Alder:
10 mdr.
Drikke
Hej Helen,
Jeg har et andet spørgsmål til dig angående min søn Sebastian.
Han drikker i min mening ikke nok. Han gider sjældent at drikke fra en kop, selv om han kan det. Han drikker lidt mere fra de specielle drikkeflaske som man kan købe fra 6 måneder.
Jeg kan se at han i vuggestuen får et glas, men drikker ikke noget.
Jeg ammer ham 2 gange dagligt: kl. 5 om morgen og kl. 19.30 om aften før hans sengetid.
Han er stadigvæk aktiv, men jeg er bange for at han ikke får hvad han har brug for i sin alder (10 måneder)
Det sammen med spisning, kan han "overleve" en hele dag uden at virkelig spise noget da han ikke vil spise i vuggestuen indtil videre?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Sophie