Brev:
Bælgfrugter
29. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Bælgfrugter
Hej Helen,
Matthias er jo fyldt 6 måneder og jeg tænker på, om han mon må få bælgfrugter, såsom bønner, kikærter og linser? Her tænker jeg ikke på grønne bønner, men kidney-, hvide-, hestebønner osv.
Jeg elsker hummus og laver det ofte, så det vil jeg gi ham, hvis han altså må få kikærter.
På forhånd tak :o)
Hilsen Mette