Brev:
Havregryn med mælk på som morgenmad
29. januar 2009
Alder:
21 mdr.
Havregryn med mælk på som morgenmad
Hej Helen
Er havregryn med mælk på ok som morgenmad til en dreng på 21 mdr?
Vores søn har fået havregrød til morgenmad lige siden 7 mdrs alderen - og han er blevet træt af det. Nu har vi så prøvet med havregryn med mælk på og nogle rosiner eller daddelstykker i, og han er vild med det... men er det for tidligt for hans mave?
Han får lidt frugt ved siden af (banan, æble, pære eller lign), og lidt mælk i kop - og han spiser med velbehag... Jeg har lidt overvejet Havrefras, men synes at havregryn må være bedre ud fra at der er flere fibre i.
Hilsen Gitte